Dag 01 – Om mig

Jag vill se mig själv som en.. snäll person. :)
Jag gillar färgen gul. Jag äter inte om "spytt-i-pannan" och ryser av träpinnar.
Jag älskar att kolla på Vänner & How I Met Your Mother. Jag blir deprimerad om jag inte har nog mycket färger på mig. Det bästa jag vet är att bara få ha kul. Jag gillar att bada, jag gör det varje dag. :) Jag gillar att göra galna saker och tycker om att skämma bort mig för det är inte mycket jag tycker är pinsamt.

Jag är förstående. Det finns ingenting som någon skulle säga om sig själv som jag inte skulle förstå, tror jag. Jag brukar inte döma folk.. Det har jag slutat med. Jag försöker då att aldrig döma någon.
Jag älskar att spela sims :) och track mania! Jag älskar retro style. Jag tycker om att klä mig precis vad som som faller mig in. Jag är kort. 155 cm. Jag vet inte vad jag ska säga om mig själv riktigt.. Jag gillar att bli vän med folk, jag har inte svårt för att prata med folk heller :) Och jag gör allt på mitt egna sätt.
#1 - AmandaEnström (:

TinaBlom har världens bästa personlghet!! <3

Kraaaam

#2 - hunie <3

så sjukt gullig och snäll <3 Tack för att du finns! <3<3<3 :D