Day 01

- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.



1. Jag tycker inte om bullar.
2. När jag blir stor är ett måste att få ha högt till tak någonstans i huset så att jag kan ha en bred bräda till gunga så man kan gunga mjuk och långsamt innomhus! n_n
3. Ett av de bästa som finns är då små barn tycker om en! :')
5. Jag har överdriver mycket underkläder. Och jag överdriver inte..
6. Jag badar varje dag för att det är så skönt.
7. Sova är det bästa jag vet. :)
8. Jag somna på bussen idag och vakna i Hundsjö där Viktoria bodde förut. Såg så dött ut där nu.. :/
9. Jag tycker att jag har haft en absolut underbar uppväxt.
10. Jag har börjat ha udda strumpor på mig enda sen Fannuh sa att hon brukar ha det.
11. Jag har världens bästa släkt.
12. Jag har råkat tappa locket till min hårspray så att den hade sprutat oavbrutet i min väska på min skjorta, min tee shirt och min stickning så att den tog slut..
13. Jag har en pruttlera brevid mig :)
14. En bäbis nös en massa snor på mig idag, haha!
15. Jag har tappat bort/haft sönder drygt 12 mobiler..