Ett ben framför de andra

Gud vad jobbigt, snart finns det inge vatten kvar! ;( Det är ett stort läckage.. eh.. där vårt vatten kommer ifrån, så de var inte toans fel XD men den stod ändå och småspola hela tiden..

Meen.. det var inte de jag skulle prata om.

Som ni kanske redan vet så ska jag utomlands om några månader, och man vill ju vara lite slim då man går där halvnaken B-)
Nej men.. Jag ska börja röra på mig. Jag rör mig aldrig i vanliga fall och förra helgen sa jag att jag skule börja gå ut och gå, men de blev inte av haha.. Frasses blev av istället! :)

Ooch.. så.. Tänkte jag ha ett mål att tappa fem kilo fett från min kropp, tills då vi åker utomlands! och inte äta så mycket slisk :)

Jag är inget bantningsfreak eller svälter mig själv. Hellre äter jag mycket mer än mitt sällskap och småäta, finns det något bättre?!
MEN! Jag går gärna ner fem kilo.


Så som en motivation, eller kanske inte motivation.. dåligt ordval.. som.. Som en kul sak att jämföra med sen, om, , jag har klarat målet har jag måttat mig. Både längd, vikt och cm runt min kropp. :)

Så här ser jag ut nu:



Överarm: 31 cm
Under armbågen: 24½ cm
Handled: 15 cm
Byst: 90 cm
Under byst (?): 80 cm
Mage: 92 cm
Rumpa: 103 cm
Lår: 58 cm
Smalben: 34 cm

Längd: ca 155 cm
Vikt: 60.0 kg