Första snön har fallit.

.. i stan. Men inte i skogen.. Förbaskat också.
Så fort någon säger "första snön" så vet jag inte varför jag tänker på det, men jag minns en gång det var en "första snön". Då jag såg det här så öppnade jag fönstret och kollade ut. Det var bäcksvart och tyst som i graven. Jag minns att jag hängde mig ut i snöskydden (?) utanför mitt fönster. Haha jag minns hur jag lekte spion för mig själv och gick längst huskanten för att inte nudda i snön. :)
Och ibland då jag tänker på gamla saker så kan jag se mig själv göra det, från en annans synvinkel. Är det bara jag som har sånna minnen?.. Just det här minnet är ett av dom.
#1 - Anonym

Skogen är härlig. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

#2 - ffelicia

DÅ ÄRE INTE BARA JAG SOM TÄNKER SÅ, fan har trott att jag var den ändå som tänkte så!

Alltså från en annan synvinkel haha, typ om man gör nå knäppt eller nå, skulle vilja veta hur man såg ut, typ i normalt tillstånd eller ja, på stan med vännerna åså, tänker alltid på det haha :)



Nu blev jag typ happy haha, yeey :D