GLAD!

GAAAHAHAH! ÅH SÅ HAPPYFACE NU DÅ VA!

I början av veckan så kom förvånansvärt tyst talande Dan in i klassrummet och informera om praoen vi ska ha vecka 46. Alla dessa tråkiga val som skolan har "samarbete" med, gah! Sen slog det mig att Amanda praoa på ett dagis förra gången.. Men.. Vad hände egentligen med mitt gamla dagis i norra svartbyn? Där ska jag praoa! :DD

Det var inte med på listan dock, så idag for jag och Henis Penis med buss dit för att fråga om det gick bra.

Såg rätt dött ut. ._. Och kullen hha, den är ju så liten nu! Typ lika hög som mig haha! Jag minns hur det tog EVIGHETER att ta sig upp för den på vintern då det var hög tid för att ropa "se upp i backen, tre hål i nacken!"

Det är så många ytterdörrar på dagisets långsida. Inte riktigt hundra på vilken dörr man går in i haha.. Men vi tog sista. En liten söt unge som öppna :DD Fick gå in till ett "all rum". Där satt det en dagisfröken som jag tycktes känna igen.. Och hon kände igen mig! :) Och det var tio år sedan jag satte en fot innanför dagisdörrarna!

Jag saknar verkligen dagis, och jag kommer ihåg en massa saker om om det vore igår!

Vi gick in på den andra avdelningen (inte den som jag gick på) men man känner fortfarande igen sig massvis (:

Kan inte bärga mig tills jag får gå till Aspen avdelningen! :D




Bror ♥