Jag är kär!

NÅWH!
Igår var vi hos farmor och kolla på kirremirrarna.
Vi plocka ur alla kattungarna från deras korg och de började leka direkt :D Dom har blivit nog stora för att kunna hoppa omkring och busa nu. n_n

Sen efter ett tag lyfte jag upp alla på farmors säng. Alla utom den gråa gick och la sig bakom kudden för att sova i en springa. Tiger (mamman) tvättade den gråa, men det ville den inte så den sprattla och ville gå, då bet Tiger honom och då skrek han till. Jag lyfte bort kattungen och lyfte ner Tiger från sängen. Sen gick kattungen och försökte lägga sig med de andra vid väggen...

.. men han fick inte plats.
Då gick han och la sig en bit bort ifrån dom andra. Han såg så ensam och ledsen ut där han låg.. :(
Jag la mig framför honom. Han kollade lite förbryllat på mig. Sen gick han fram till mig och la sig till rätta mellan mina armar vid min haka.
♥ !!!
Det här är ju Kurre's aka Kurt's kattungar delvis.
Jag minns då vi for till Piteå för att kolla på Malin's kattungar. Alla var så söta och hoppade omkring, jag kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha! Vi åkte hem för jag inte kunde bestämma mig.
Senare åkte vi tillbaka för att kolla på dom för det fanns bara två katter kvar. Kurre och en kisse som var stor och Orange, precis som katten Gustaf. Eftersom jag tyckte mycket om den serien ville jag ha den kissen, men då blev Malin ledsen för hon ville ha honom. Då tog jag med Kurre hem.
De var vinter och jag hade honom innanför min overall. Jag minns att det var bäcksvart ute. Kurre hade somnat i min famn och han låg och spann. Det var därför han fick just namnet Kurre, för att han låg och kurrade. :)
Innan jag hade bestämt mig för det namnet bollade jag mellan namn som plåstret (för att det såg ut som om han hade ett plåster i ansiktet (??)) och Pricken (för att han har en prick på sin högra baktass).
Första natten Kurre kom hem till oss sprang han runt och busa och när natten kom hade han kurat ihop sig vid mina fötter och sov. Jag vaknade mitt i natten och la mig i fosterställning runt om honom för att hålla han varm och sov resten av natten med honom så.
Sen dess har han älskat mig! :)

Och nu blev jag så kär i denna kisse då han kom till mig igår..
Just nu vill jag ingenting annat mer än få behålla den här kraken.