"jag kan fan inte visa mig i skolan utan smink!"

I sjuan och åttan hade jag alltid smink på mig. I Början av nian också. Jag brukade ha allt mitt smink i väskan och sminka mig så fort jag kom till skolan. Ville ju inte slösa på den dyrbara tiden på morgonen att dra sig till tre minuter innan bussen, hehe.. Nu kollar jag på en massa smink tutorials och blir inspirerad ååh så fint det där va då och ååh så fin hon blev!
Men haha..
om jag stoppar på mig det själv känner jag mig bara oren nu, vill direkt gå och bada igen.
Jag hade på mig det idag, löshår också. Men gud vad obehagligt. Tungt.
Det är synd att jag inte känner mig fin i det längre för haha jag har massor av det.. Tänk hur fint sminkade, fixade alla kommer vara på måndag. :) Ska jag komma med hästsvans och mjukisar? Standard?
Skulle inte röra mig i ryggen faktiskt hah, mjukisar var ju min grej förr ju (a)