start på nytt

Två veckor kvar.
omfg. Jag ska inte radera min blogg igen, det var det största misstaget jag gjort med min blogg fy fasen vad jag saknar det. Fattar ni hur mycket som försvann? Två fuciking år, från dom åren som man liksom som vill spara.
När skolan börjar ska jag börja skriva igen - för att ha kvar alla minnen. Hur fint är det inte liksom att kunna läsa om dom igen sen?
En sak jag måste säga är Chris Medina, hur fin är inte han?
Tänk vilket kärlek till henne den där grabben har.
Tänk hur i helvetet mycket jag kommer sakna min fucking slemmboll också. Två veckor, det är ingenting. Ändå kommer jag inte tillbringa nog mycket av det där ingentinget med henne.
Henna, fan vad jag kommer sakna henne då? Inte henne eller manda heller för den delen vid min bänk.
Fattar ni vilken seperationsångest jag får så fort någonting ändrar på sig? Då jag sluta Skogså. Saknar det. Sanden nu, kommer jag sakna det lika så? Då Oktay flytta? Inte fan har jag samma kontakt med han.. Inte heller Viktora och Felicia.
Känns bara som om jag tappar alla som jag hade så nära, mer kommer jag tappa. Kommer säkert tappa Linus vad vi än lovat till varandra och så, vare inte så att ingenting varar för evigt?
Men samtidigt äre typ att man ändrar på sig och allt blir  .................. fan haha jag råka radera halva skiten jag skrev nu får ni aldrig veta vad det var för jag minns inte.
har btw färga tillbaka till mörkbrunt


#1 - elin :)

vad blir det för linje för dig ?:)