Min mormor ♥

"There's no one quit like grandma"

Jag har verkligen världens finaste mormor.. Det är ingen som kan toppa Vailet! ♥
Varje sommar får vi komma till henne, hela släkten, då vi åker till piteå havsbad varje dag det är fint väder. Då är det alltid mormor som tar med sig sin solstol och som alltid är 10 grader brunare än oss alla andra.. Det är min fina mormor som gör plättar till oss som frukost då vi kommer besök och barnen får stå i kö med sina tallrikar för att få hennes góa, platta plättbitar med smör och obóypulver på. Det är min fina mormor som alltid lagar den godaste palten och hennes specialité - kött, potatis & varma morötter ♥ Det är min mormor som gör allting så mycket mysigare att komma till piteå för det är mormor som är mamma till oss alla. Som tar hand om oss och som älskar oss :) Det är alltid min fina mormor som lägger pasians och som alltid sitter i hörnet av hörnsoffan under sin lampa och stickar tjocksockar till alla som världens bästa julklapp! (även på bilden!) Det är min fina mormor som alltid kallar mig för lill dockan.. ♥Det är min lilla nätta, söta mormor som som man bara vill krama om och lyfta upp för hon är så fin! Min mormor som man bara inte kan undgå att älska henne så fort att man har träffat henne!
Min fina mormor som tog min hand då vi skulle ta ett kort tillsammans.
"Grandma we love you, grandma, we do! Grandma we love you, grandma, we do! There's no one guit like grandma, she always has her smile."  ♥