tagen av feliciamcmurry.blogg.se

jag har kysst någon..
[x] på kinden [x] på läpparna [x] på halsen
[x] i mitt rum [x] i någons rum [x] av samma kön
[x] av motsatta könet [x] som är yngre än mig [x] som är äldre än mig
[x] med mörkt hår [x] med ljust hår [x] med rakt hå [x] med lockigt hår
[x] som är kortare än mig [x] som är längre än mig [x] med piercing i läppen
[ ] med piercing i tungan [x] med piercing i ögonbrynet [ ] med piercing i bröstvårtan
[x] som jag precis träffat [ ] som är gay/bi [x] som jag verkligen velat kyssa
[ ] på semester [ ] som skulle gå på date med en nära vän till mig [x] som din kompis varit kär i
[x] på stranden [x] i en pool, badkar eller nått liknande [x] som inte är byxmyndig
[ ] som är äldre än mina föräldrar [x] med färgat hår [x] som varit/är en god vän till mig
[x] som är/har varit med i ett band [ ] som har tatueringar [x] som har en helt annan stil än mig
[x] i regnet [x] i en skog [x] i en bil, taxi eller buss
[ ] någon som saknar en kroppsdel



#1 - Hampus,

kortare än dig? :o WHO?!