Hej på er! :-)

Mys igår. Fick ta min första läsar-bild!! Haha :-D Det var awesome.
Fannuh pannan var hit idag. Hon hjälpte mig att städa. Ni ska få se bilder, hoppas att få några efterbilder också hha.. (om det blir något efter)
Vill smyga in en diss till ni vet sånna där tillfällen då man är med någon och dom säger typ:
"Åh hon är tjock."
t.ex
Och så står man i gruppen och lyssnar på det, och så är man "tjockare" än den personen.
Eller typ "åh det tycker jag inte om" och så gör man det själv. Förstår ni mig?
Inte för att det har hänt nu, men jag kom och tänka på det.
#1 - Anonym

Jobbigt folk överhuvudtaget som ska sitta och snacka skit om folk dom inte känner, eller ännu värre, om ens kompisar. Antingen att dom är tjocka, fula eller allmänt äckliga, eller att dom beter sig på ett speciellt sätt, bara för att personen i fråga ska få känna sig en smula bättre till mods än resten av världen.

#2 - Danni :-)

Ja, eller typ "Jag skulle aldrig kunna ha sånna där fula byxor på mig" , så har man sånna. Händer väl ibland och då står man bara där och tiger haha:(