"Skaffa dig en hobby"

(detta skulle upp i torsdags dock men..)
Alltså.. jag vet inte riktigt vad jag ska se som en hobby. Rita? Det gör jag bara då jag känner för det, och det sker oftast på kvällen. Blogga? Ha! Fotografera? Hm. Det gjorde jag faktiskt idag - för att visa vad jag gjorde då jag försökte skaffa mig en hobby.
Sååå jag gick upp i skogen (hade ingen annanstans att ta vägen?)
Oooch så kommer jag på att jag inte vet vad jag ska göra där. Jag gick ju bara rakt in i skiten. Så jag går ner igen...
hitta en svamp ↑
hitta en hund ↑
...
titta på det här ↑
kände på det där ↑
gick dit ↑
Hittade en myrstack :) gav dom socker.
hitta min gamla boll!!! signerad av idol ola en gång i tiden.. B-)
Ooooch sen! Höjdepunkten på min dag:
min älsklingsboll!!!1!!!!!1!1? Den som alltid lukta jordgubb!
Och ja, den luktar fortfarande jordgubb. ♥
#1 - elvira

Sv: Haha jaa, riktigt lika! De kanske också är släkt? ;)