write something

Muuskväll igår c:
Henis min penis fyllde hela 16 år :o
omfg
snart fyller jag sjutton hihih!


Congratz till penisen ♥
Alltså ni anar inte vad jag drömmer på kvällarna?!
Dels drömmer jag om gamla personer i mitt liv som tex inte finns längre. Det drömmer jag mycket om
kanske för att jag tänker så mycket på dom?
Och sen så blir det ju bara en massa andra störda saker som händer med dom haha
Det värsta är ju att vakna.
Kan vara med om de BÄSTA äventyren! eller den finaste berättelsen, eller haha som vanligt bara en sjuk film i min skalle.. ._.
Ibland berättar jag inte ens vad jag drömmer HAA
Nej men
tänke om jag skulle säga allt jag drömmer till folk?
Man vet ju typ inte vad drömmer betyder än.
Om det är saker man vill ska hända? tänk om det finns någon drömexpert där ute som läser mina drömmer och ba "Ha-HA! hon saknar honom! är lesbisk och gillar rulltårta! >:)"
haha nej men..

Men helt allvarligt önska jag att jag var född i en tid där alla hade en dröminspelare. Fan va häftiga filmer och berättelser man skulle få höra då :D
Man glömmer ju bort en massa shit..
Jag brukar anteckna i min mobil stödord för att komma ihåg om men haha jag hittade en anteckning för nån dag sen:
"Skogsåskolan, nära och kära, inte lita på nån, försökte slåss, gråta, som en mamma, dog första gången, frukt andra gången, försökte få hjälp av alla, bygga ett hus, bäbisen, snö överleva i den, dra cecilia i håret, duscha vanja"



Tha fuck?..
Ni kanske vet att om man drömmer så sover man inte djupt. Det känns inte bra att veta att jag då drömmer varje natt haha.. Kanske ska börja skriva mina drömmar igen? Har nån anteckning.
men blir inge taggad om mitt rum är stökigt och just nu håller jag på att göra om där inne.. sänghimmer och bilder och shit. ser lite crappy ut just nu haha :c
nej men
en gång läste jag en gammal dröm som jag hade i en dagbok jag hade i fyran
jag skulle aldrig ha kommit ihåg den om jag inte hade skrivit ner den
och det är så synd
för jag älskar att drömma c:
och minnas dom.
och återberätta dom!
som nu, den där anteckningen, haha alltså jag lovar er att jag inte har en blekaste om vad det där var..
#1 - okänd

Alla drömmer. och typ asmånga drömmar, per dag (natt), men minns knappt någon av dem oftast. du är inte ensam. finns böcker att köpa om att tyda drömmar.

hej :)