det som kommer upp

jag får inte göra vad jag vill jag har tappat min vän jag gråter då jag tänker på dig punkter är inte alltid så självklara varför blåser man upp sig varje dag och visar sina fjädjar mina fjädrar är färgstarka men små några brutna eller kanske en bruten vinge vem vet jag säger vad jag tänker och du skyddar dig själv från mina ord som jag sällan yttrar mig jag sitter bara och tar in försöker ge nå fint men kan få fult tillbaka för alla är inte som mig och jag tror gott om dig om alla min vän är fin för han bryr sig faktiskt och han gör mig glad det är få nej det är inte ens någon som förstår bara vi och bara jag sen bara du som förstår dig på dig och du jag ser ner på dagens samhälle jag ser ner på många människor och mig själv för om inte jag är som er så tillhör jag inte och bliir inte accepterad blir jag inte accepterad blir jag deprimerad och det är det många människor som är men jag förstår bättre än att vara ledsen och tycka synd om mig själv även fast jag gör det och det kan hända ofta men jag vet inte riktigt punkt
jag vill inte skrämma dig jag tror många människor behöver berätta ut varför de gör saker och ting och 90% av allt vi gör skulle man kunna ta tag i vem som helst och fråga vad gör du varför gör du denna alldagliga grej och de skulle stanna upp och tänka varför gör man så vad fick mig att göra detta och ännu punkt

Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, but Today is a gift it's wy it's

called "present"