hej blågen

jag kommer typ bara blogga då henna tvingar mig hiih
sooo jag hade dreads
de var fake
inflätade
36 meter dreads...
sooo jag tog ut dom igår
för min hårbotten mådde inte så bra av det, ja..
och det känns som jag har gått ner 5 kilo och snaggat skallen. 
såhär såg det ut då vi tog ut dom:
Var och fiskade med emelie, amanda och sofia igår
vi fick en gädda hahah
aaand här om dagen råkade jag bidra med att förstöra cecilias elskade cyckheel
det var inte riktigt meningen...
jag köpte säkerhetsnålar så mitt lakan sitter äntligen fast!
och köpte en ny tröja + kjol
fick ett jättefint smycke av min älskade bror! <3 finaste ever jag älskar den och han!
och köpte faktiskt något på boden köp och sälj, nämligen denna:
här är en söt vän jag har som äter äggnudlar :)
ooch här är en söt liten kärleksbild och förlåt om ni hade några bättre förhoppningar om detta inlägg hahah