30- ?!

Nice.
Har ni tänkt på att på vintern brukar det vara ett stort moln som täcker hela himlen?
eller, så är det helt klar blått! men det är det bara då det är matta fakking kallt ute!

ÅH JAA!
JAG TRODDE DET VAR TORSDAG IDAG!
HURRAAHH!!!1

NICE
dagens höjdpunkt!

Idag var det så kallt så att båda bussarna dog,
åh nice då det händer alltså
få komma sen till skolan utan ogiltig frånvaro

meen haha jag åker ju inte buss nu..............
måste börja 8 varje morgon (yes, jag fick börja en halvtimme senare än henne!)
så jag får skjuts.

1/4 har passerat av praktiken nu.
Jag vet inte.. Vad ska jag bli?
Det som intresserar mig är att skapa, psykologi eller barn.
Hade inte varit dumt att vara dagisfröken faktiskt..

Dock är det väl inte det jobbet att sträva efter om man vill tjäna bättre pengar?
Synd de.

Idag blir det kyckling med currysås och ungsstekt potatisklyftor :):):):):)
ser fram emot att äta upp det för de alla stackars barnen haha..

Träningen går bra.
Har tränat 3 gånger i veckan nu, och ska göra det igen idag.

funderade på att spontant tvinga mamma till luleå och skaffa en navelpiercing idag..
men det är för kallt ute.



aahh shiieet.. jag minns när man var liten och grät så här
jag blev varm i hela skallen, ont i huvudet och jätte trött i ögonen haha awh..