old news

haha fick veta igår att Lunarstorm har lagt ner..
fan vad efter jag känner mig alltså.

var btw till ögondoktorn idag för att ta bilder på ögonbotten eller vad de var.
Måste gå dit vart tredje år för att jag är diabetiker och min sjukdom kan påverka synen.

Man får droppar som man ska sätta i innan man far dit (eller förr fick man dom där och fick sitta och vänta en timme...)
dropparna jag fick förr blev jag näst intill blind av haha! kunde inte se NÅNTING på när håll. kunde inte läsa haha! det var as kul och så såg man hög ut för pupillerna utvidgas :) och så blir man ljuskänslig så man måste ha solbriller haha!

Men nu blir det inte så stor skillnad på synen med dropparna man får idag.
Eller ah, haha som jag fick idag.
Men ser fortfarande drogad ut!


Före:

Efter:

#1 - elin

gu va fina ögon du har Tina :O