Praktik dag tre

Fan vad ledsen jag blev i morse då jag vakna
det kändes som om hela den långa sömnen jag hade
att jag inte hade haft den.
det känns precis som innan jag gick och la mig
besviken.
Jag kan göra ett inlägg varje dag om ni vill det
men det kommer vara hell of a boring inglägg då
som detta.
sry u guys


Pratade för övrigt med Catarina igår om att hon bad mig jobba själv den 10e
det accepterar inte skolan
såå om jag ska jobba hennes jobb och hon tycker jag är kapabel till det
ska jag få lön
HEEH!
nice.
Dock lite surt att hon liksom förväntade sig att jag skulle vara själv och göra allt så hon får lönen.
nah-ah!


Hatar dessa "små raster" då man inte har något att göra på "jobbet"..
Hellre skolan.
Då kan man typ sova på ett skåp då man har rast
fml
Jag bryr mig inte om att jag har en dygnsrytm just i denna stund, så jag ska sova middag då jag kommer hem♥