ja fy vad bra du är lilla sol

Ger mig själv en klapp på ryggen som sprungit 40 minuter (gudarnas, det är bra för att vara mig!) och för att inte ha nå restprov i livsmedel eller vad det ämnet nu heter :')
Nä nu är jag fan stolt över mig själv. Minns ni när jag sa att det skulle bli ändring?
Ja det kan man ju kyssa sig i röven på att jag inte gjorde. Men nu har jag tammefan ändrats!
Om jag kunde, skulle jag kyssa mig själv på munnen, dock har jag inte klarat det på egen hand, men det är en annan historia som skall skrivas.
#1 - henna

fina brillor.. din lilla tattarunge!

Svar: jag vet heheheheh, det är mina hehehehe
Tina Blom

#2 - Nenne

Sötunge! :X

Svar: :-*
Tina Blom

#3 - elinlarsson

gu va du är söt tina, seriöst du är lätt sötast av alla jag känner.. PUSS PÅ DIG :D

Svar: teheh oh you! :$ <3
Tina Blom

#4 - vikkanpikkan

40 minuter?!?!?!?! whaaat, jävlar i mig unge ;) he va inte dåligt!