Favorit i repris.

"Henna

Över ett år med Henna. En vecka längre än med Nisse. även före,

Henna, du var en stor del av mig. Du var halva mig.

Det kändes som jag var halva dig, också.

Jag är wierd.. Jag..

Vi..

Alla,

 

förändras..

 

Jag vet inte vad jag ska säga..

Jag älskar dig.

Henna,

Du..du..

Jag,

eh.

..

 

Förlåt att jag.. Förlåt för..

Jag ville säga de rätta, göra det rätta, för din skull!

Faktiskt..

Du kanske tror "ah, BULLSHIT!"

Men.. För att jag sa de, så har du inte lita på mig, du sa de, du sa han var din bästa vän också..

Jag vet inte lika mycket om dig nu

vi..

Det är inte detsamma..

 

Var inte sur. Du påpekar allt jag gör, om det är nå jag gör, leker med en penna, skämtar om nå, pratar om någon/några speciella, du gjorde inte så förr.. Det är som att vi pekar ut vad vi gör fel hela tiden, och det är frustrerande. Väldigt.

 

Minns du förra halloween?

skogsåkvällarna, kaninen framför bilen,

..piteå? </3

 

När jag prova skorna.. Få mig inte att känna att jag skulle se ut som ett freka om jag hade si och så till dom, det var väl desamme som en annan sa, fast om ett annat par skor, right?

du kunde väl iallafall stötta mig för att jag inte har som alla andra säger man ska ha..?

 

Minns du före alla killar, före.. alla andra, då de var vi ? Jag saknar de..

Vi kunde sitta på msn och skirva alla de icke meningsfulla sakerna och print screena allt vi såg på internet,

 

Då du läser detta, läs det inte som att jag är sur, för det är jag inte.. Mer ledsen. ängslig,

Alla andra ska skita i vad jag har att säga nu, här, till henne. Inte till er. Bry er inte ens i att kommentera eller fråga om hur det är."


"Men tjah! Äre vi som chillar? ;)"