"Oh no!"

Vet ni vad jag tycker om? stryk de, ÄLSKAR?
Att bada badkar :)
Gah! Det är så otroligt skönt. Alltid efter att jag kommit hem från skolan så kastar jag av mig min jacka och min väska i mitt rum och går direkt till toaletten för att därefter kasta av mig alla kläderna för att ställa mig i badkaret!
Jag spolar vatten, sätter på jättevarmt, står med tårna i strålen tills det iskalla vattnet har försvunnit, sen lägger jag mig ner och precis då jag lagt mig ner så knäcks typ min rygg, men på ett skönt sätt :) typ bara på sista tiden de har börjat hända..

Och sen ligger jag där tills badkaret är fullt. Jag ligger alltid och pressar mina tår mot kanten där vattnet forsar ner, så forsar de ner på mina tår och då fryser jag inte om dom. n_n
Sen när karet är fullt har jag blivit så varm och är ganska less. Då brukar jag tvätta håret och sen sätta i balsam. Sen är det för jobbigt att ligga kvar så man drar ur proppen och kliver upp. Då är det den där dunkande känslan i kroppen, så mysigt! Mwwrrh
Sen sitter jag typ bara i handduk tills de blir kallt och så klär man på sig i mjukiskläder ;)


Men ser ni idag var det en annan sak. Det var slut på vatten ?!
Det kom en jättesvag och fjesig ståle ut från kranen endast. Wääh!
Kom tillbaka, jag saknar dig redan! :'c
#1 - henna

HAHAHHA fin bild, liknar dig ;D

#2 - Tina

HAHAAHAH! XD älskar den ahahha

#3 - Amanda e :) <3

Hhahhaa, vad duktig du är på att måla i paint! :) (vill äre det du använder.?) XD

tycker att du ska göra mer bilder i paint, typ serier kanske..

fasst kanske tar för lång tid, men :)

kram <3