Så less..

ÅH! Jag har ju Google Chrome som webbläsarne nu. Jag älskar den! Man behöver bara skriva i själva adressfältet då man ska söka på något på google. Men den har en sån nackdel som jag inte vet om jag orkar av mycket längre till..
Då man bloggar. Då man laddar upp någon bild och ..nämen oj! Bilden blev lite för stor! Nej men det är ju lungt, det är ju bara att jag klicka i hörnet av bilden och minskar den en aning! :) nämen.. GAH! j*kla Google Chrome som INTE KAN DE!

Eller
lalala nu skriver jag mina inlägg, oh oh oh! Där ska jag skapa en ny rad! :3
och här ska jag gå ner en massa rader för att visa lite mer hur jag vill uttrycka mig. men.. nämen OJ IGEN! DET SPELAR INGEN ROLL HUR MÅNGA NYA RADER JAG GÖR FÖR DOM GADDAR ÄNDÅ BARA IHOP SIG DÅ MAN KLICKAR PÅ "Spara & publicera"!!! J*KLA GOOGLE CHROME!

Annars är den ju helt underbar ♥ för den är snabb och har inga helljockes knappar där uppe som man aldrig använder!

edit: kul att det fungerar nu bara för att jag dampa då.
#1 - Anonym

testa mozilla firefox, det är mycket bättre :D !