Bloggoff

så otroligt skönt att få slippa dig kan jag säga.
samtidigt kan jag säga att jag inte har en bra period i mitt liv just nu känns det som.
äcklad av mig själv
ledsen
less på allt och alla
fucking fuck fuck it
förvånad att någon fortfarande följer.. jag ska inte ge er falska förhoppningar att ill be back srry
btw har jag kommit fram till att jag inte alls är troende längre.
hur orkar ni? tycker ni verkligen om mig så mycket?
#1 - fifififi

DU ÄR SNYGG TINA, FUCK FUCK FUCKING JÄVLA SNYGG DIN LILLA UNDERBARING! ♥

#2 - Fannuh

söta lilla du, hur är det egentligen? jag kan inte tvinga dig att berätta allt, men vad du än vill berätta så kommer jag att vara här och lyssna. Att jag inte vet vad jag kan göra så det känns bättre, och att du ska må bra, känns förjävligt. Hjälp mig att hjälpa dig eller vad man ska säga? älskar dig massor hun! <3

#3 - keela

Hej :D yeey, vad glad jag blir :) tack för kommentaren!