fuckoff

god damnit!
nu känner jag mig jätte stressad! igår kände jag mig inte alls stressad?!
jag måste:
1. fixa fram maritas stavar eller, en som ja råka glömma på fucking bussen </////3
2. lämna in pengarna för kakburkarna annars får man inte följa till farmen
3. lämna in backen som skulle vara inne för länge sen men som glömdes bort
4. göra idrottsarbetet som jag knappt har någon aning om
5. göra ett so fucking arbete
6. städa mitt rum
7. fråga efter att få ha sommarjobb på svedjeacka istället (vilket säkert är försent för den tionde var igår!)
8. skulle hjälpa liv med hennes design som jag hade glömt bort :(
9. göra en design till fannuh som en present
10. göra klart pappas present!
11. rita bild åt brage
säkert nå mer shit fun fun fun
fuck life
hata, har inget kul jag gör längre, känns bara som om ja sitter och väntar på nästa tråkiga grej som ska hända i mitt liv. som om jag väntar på att få sova bort dagen som kommer..
#1 - emmaaa

verkar som att många har en sådan period just nu :)

Men nu när vårsolen kommer fraaaam tinar säkert stress och tråkighet bort :D hihihi

#2 - Fannuh

det där med min "present" måste du inte hetsa med, jag är bara tacksam över att du ens känner för att hjälpa mig med det.. om du nu gör det vill säga? för annars måste du ju säga till! :)