ny kategori btw

Jag har varit så irriterad och ledsen idag. Åt en massa saker. Jag är fortfarande irriterad. Är det inte en sak så är det en annan. Jag kan känna hur det dunkar och kliar i mina händer. Dagar som denna.. nej, vet ni vad? jag har aldrig varit så här irriterad så här länge. Aldrig. Och det började typ vid lunch?! Okej. Dagen som denna * kan jag förstå varför mord begås alltså. Söta lilla tina, oskyldiga lilla tina skulle knäcka en nacke på en söt liten oskyldig kanin idag. Förstår ni hur irriterad jag är? Och nej jag skulle aldrig knäcka nacken på en kanin....................... god damnit. "vanädrar (?) jesu kristi namn" NAH-AAHH! JAG BRYR MIG INTE NÄR JAG SÄGER GOD DAMNIT JAG ÄR INTE TROENDE! Vet ni varför? För att.. jag kan till och med slå på min dator senare ikväll och bifoga en humoristisk bild som talar sanning faktiskt. HEMSK bild. FÖR ATT om det fanns en "gud" skulle inte han tagit mormor ifrån oss. fuck life. påminner mig också om att jag måste skaffa ett motto för mitt liv.