sur sur sur tjur tjur tjur ledsen

Jag tycker inte om väntan på sommaren. Jag tycker inte om skolan och jag hatar att vara folk skyldiga pengar. jag känner mig stressad, utpumpad och deprimerad. Det värsta jag vet är när någon klickar eller stänger av telefonen. Händer det blir min dag förstörd och jag blir ledsen, men det är folk som inte förstår det. Jag har ingen ork till att göra äckelarbetet i so. Man borde få göra saker så länge att man klarar av det, man måste få känna efter. Jag tycker inte om när folk ljuger för en heller, då flera undanhåller sanningen för att dom inte vågar säga det dom tycker.
Sen är det en massa saker jag vill skriva någon annanstans så att du inte får se!
#1 - Mineh

kan du fixa bloggheaders? :)<3

om man kontaktar dig på msn

#2 - Fannuh

don't worry, be happy ♥