träning + kök

Igår var jag på mitt andra fyspass som jag någonsin varit på haha..
Jag känner mig jätteduktig! Jag rörfan aldrig på mig, och i måndags gick jag ut och gick en timme och igår höll vi på i två timmar :3 fast jag satt typ en halvtimme totalt för mina ben slutade inte att skaka! så jag tycker lite synd om mig just i denna stund haha men får skylla mig själv som aldrig lyfter ett finger..
Köket idag med Josefine var dock askul hahaha!
Vi lagade lax inlidad i rödspetta, pocherad (?)
Pepparrotsbiff med sås och grönsaker
havsnååntingnånting sås, sån som man brukar ha till lax?
och engelsk omelett med fyllning :)
Sen hade kallköket över en maaassa efterrätter haha
Iiiallafall.. HAHA! först skulle vi vacka maten men fisken skulle ha sås till men jesper och josefin såsen för dom trodde mig inte och fisken också så fick vi öppna upp skiten igen haha det var mycket roligare irl än sitta och läsa det c: och HHAH så hittade vi söta björnbär i kylen som vi gick och nallade ifrån hihih! men Kenneth råkade juust gå förbi varje gång vi var där inne och hade dom i munnen AHAH! och så när vi skulle diska hittade jag en blöt, flottig dillkvist som jag stoppade på hennes axel så gick hon runt med den utan att märkar nå HAHAHA synd att Jesper såg den dock! och haha.. då vi märkte maten med vad det var och dagens datum skrev vi rätt på alla utom en där vi skrev
"Pepparrotsbiff
1/8-93"
HAHA åh.. hoppas dom inte slänger den eller så hahahha!
Såå ledsen, men jag har ingen överföringssladd! Då hade jag pepprat er med bilder för jag tar typ minst 10 varje dag...