Det hände igen.

För ett halvår sedan köpte mamma ett par converse med platå, men fy i helvete vad fula dom var haha.. Vem skulle köpa dom där?!?! "jag!" sa min mamma. 
hon använde dom aldrig hha
och så kommer dom upp på modebloggar eller.. modeblogg och modeblogg men.. 
så var tvungen att prova dom. haha ni tror inte jag vill ha dom då?
och så vill inte mamma ha dom längre hihih
 
Men så här hände det en gång tidigare.. för flera år sedan.
min mamma sa "snart kommer det vara mode att ha byxorna uppe i midjan"
"aldrig!" sa jag
vi slog vad om en femtiolapp och så var det ju så att min mor tjäna sig en femtiolapp ett halvår senare.
#1 - Anonym

asså ja läser din blogg varje dag!!du är såååå mycke bättre än kissie! :P<3 känar du pengar på din blogg??:D om du inte gör de så borde du för du är sötast,snyggast,bäst och gulligast av alla bloggare!! LOVE YOU <3<3

Svar: haha fan va söt.. Nä, jag tjänar inte ett öre på min blogg. :) Lite tråkigt att du läser den varje dag för jag uppdaterar ju inte varje dag haha.. ;) puss på dig och tack för din upplyftande kommentar! <3
Tina Blom

#2 - Michaela

Riktigt snygga Tina! :D

Svar: Thank you hunie! ;D
Tina Blom