What if God was one of us

Jag är en sån person som alltid går runt och tänker på helt slumpmässiga saker.
Det är roande :) Och jag har bra fantasi så det kan som komma upp vad som helst..
Men, en tänkte slår mig hela tiden. Flera gånger i veckan, och den har gjort det länge också..
Vet ni vilken tanke?
Jag får mig en liten tanke att om Gud skulle komma ner till mig och säga:
"Du har ett dygn på dig att säga alla saker du vill ska finnas kvar på jorden. Så fort du sagt personen eller föremålet så kommer det att finnas kvar efter det här dygnet."

.. hur många biljoner av småsaker tror ni skulle försvinna från jordens yta?..
Skulle det räknas om man bara sa "allt som existerar" eller "alla kvinnor, män & shemales"?
Tänk alla små personliga saker som alla i hela världen har. Tänk alla de miljoners människor som jag aldrig sett i mitt liv..
Men sen så slår alltid en annan tanke mig på den tanken, och det är:
Tänk om Gud tänkte det för sig själv, men att hela världen var med på det. Att allt som sas, alla namn som sas - skulle få finnas kvar?

Jag menar, det finns ju så mycket folk på jorden, och det finns så mycket man säger varje dag, men om alla säger något? Då skulle det ju finnas MASSOR med saker kvar på jorden, men hur mycket hade försvunnit tro?
Det finns ju folk som har historia varje dag, dom som säger "kolla vilken fin klänning!" och så vips finns alla klänningar kvar på jorden.
Förstår ni mig eller är jag för komplicerad? :)
#1 - henna

men gud så coolt, ska skriva ner allt jag har användning av eller nå sånt. ska göra ett dokument på datan och skriva på det så fort jag kommer på nå nytt. sen ska du få läsa allt efter nått år ! :D