löshåret

As you guys know så köpte jag löshår i thailand! för endast 180 kr! :D as nice! Idag var det första gången jag tvättade det. (jag har inte haft det så mycket) men! jag klippte det också! :D nu passar det mycket bättre och är silkeslent igen! :D
Före klippning: ↑ Här hade jag redan börjat klippa haha! Men ni ser det längsta? så långt var det först.
Efter klippning: ↑ faast.. klippte till det lite efter.
Sen tvättade jag det med bara balsam och kammade det. :-)

Längd före & efter. :-)
#1 - Lollo

Hej. Vad är det för hår och vart köpte du det? Enormt bra pris och jag blev sugen på att beställa med en kompis som ska till Thailand.

#2 - Solina

Hej! Har samma fråga som tjejen innan, är det äkta hår, var det bra kvalité och vart köpte du det? Fanns det så billigt på fler ställen? Ska till Thailand om en vecka så tänkte köpa där om det är billigare där :D



svara gärna på min mail, tack på förhand :)

#3 - emma

Hej ! Jag tänkte bara kolla vart i thailand du köpte ditt läshår =)

#4 - sara

Hej! är ditt hår äkta? ska själv dra i väg till thailand och jag brukar göra av med ca 7 uppsättningar hår om året, så tänkte köpa med mig endel:) tacksam för svar