Idag har det varit en bra dag!

HEJ MINA SMÅ SOLSTRÅLAR!!!11!!1 :DDd
nej men haha..
Åh, idag har jag haft en så bra dag!
Först och främst fick jag lönen igår, Wehoo! Efterlängtad? Jaaap.
Sen, påväg in till stan med Henna kommer det en kille på moped mötandes och räcker ut en ros till mig som jag tar emot i farten, och så fortsätter han bara att köra. That made my day! Speciellt att jag inte vet vem det var. Söte :')
Sen hämta jag pengar av en trevlig gubbe och sen tog jag och henna en milkshake, som dock var blaskig men.. smak hade den i alla fall. Det är Bara Oja som kan göra dom bra juu >:(
Seen gick vi på lindex, fick mig en söt halsduk och en t-shirt! Seen på H&M och plocka på mig en massa kläder och köpte nästan allt jag prova, Wehoo! :D och strumpor, hihi!
Efter det gick jag till marknaden till mamma och farmor där jag fick mig en souvas, träffa min fröken som typ kommer komma ihåg mig nu haha och sen då vi skulle fara så gick jag in i kyrkstugan brevid oss där de sålde krukor och brickor från en handikappsförening där dom hade målat de så jag köpte två kruker och en dricka och hon blev såååå glad! :')
Och så köpte jag en burk honung av farmor :D
Åh.. wie ♥