förlåt för pissiga bilder

Dan före doppare dan. :)
Egentligen tyckte jag om gårdagens namn bättre.
Åh. Jag ser ner på min blogg då jag ser en fin blogg, som tex denna.
:(
eller ah typ keelas, catys, lisasplace etc..
Meen vad gör man?
man gör det bättre trololol
det siiter jag i c: för jag orkar inte haha inte värt det..
Juulklappar! :D dock är det inge kul för mig att klämma på dom för dom är alla från mig..


Gav de här till linus igår. :) + en till ask med choklad, men den hade jag egentligen tänkt att ge till hans familj med det fick jag inte.. första asken kanske dock var lite väl dyr haha.. men fin (a)
Förra året fick jag en gummianka, glögg och.. ↓
:') och i år fick jag detta :D typ tradition?
ehm.. hm. Vi har fått en ny spis!
pumpen till min.. jag vet inte ens vad det är? men den luktar så förbannat gott!, har gått sönder.. så jag tog locket från volympudret istället c:
det här har jag på mig imorgon.
♥mormors strumpor ♥
här är lite mer klappar, haha
och här är en söt bild på min farmor