Bloggtork.

Hah, åh. Jaf har så mycket mer för mig än att bjuda på mig här. ;)
I veckan ska jag börja se efter vad jag ska ha med mig till Thailand (!!!)
För vi åker nästa vecka.. ;D
Dessutom så kommer min bror hem med "Viva Piñata" imorgon!! Så då kommer jag verkligen inte ha någon tid för er HEEHH
Och i helgen ska jag med min pingla och gustavs familj till kåbdalis! :D
Det är första gången jag åker dit! TAGGAD?!?! TAGGA THAILAND?!?! eh ja.
Åh alltså shit.. Ni förstår inte.. Jag är verkligen lycklig nu :')
Igår var det ju alla ♥-dag. Hur firade ni det? Är du den som sitter hemma och tjurar eller den som är jätteglad hela dagen, som mig? :)
Jag satt två timmar natten innan och gjorde små söta kort till Linus som present haha!
"Nu är det Tina's tur att städa mitt rum.. 4 gånger!" "Mat är bra, tralalalala. Vid ett planerat tillfälle ska jag laga en trerättersmiddag. Du bestämmer maten!" "Massage i 60 minuter! (får användas vid flera olika tillfällen) (helst haha!)"

med mera!
Och en rosa apa. :) Aw.. Jag är glad nu. Jag hoppas ni är glad för min skull! :) ♥
min pingla, min lilla simba haha ↑  ily hun.
#1 - Simba ;D

Naw! du är så söt <3 jag har aldrig fått bättre presenter av någon. Du gör mig verkligen glad älskling! <333 mat kortet var ju ändå bäst :D ily 2 <3 <(")