mitt sommarjobb

Jag jobbar på skogså skolan. Jag får göra frukost åt dagisbarnen, äta med de, tvätta fönster, skura omkklädningsrummet, rensa rabatter, rensa sandlådor, skrapa gammal färg, måla, klippa gräs, diska med mera. Vi skulle tvätta gamla kiosken vid fotbollsplanen för vi skulle stå där och sälja fika, gud förbannat jag har aldrig sett något smutsigare! hela insidan var täckt av mögelprickar!
och kanterna på kylskåpet var fan i mig svarta. jag fick typ städ panik då jag såg det så jag har tvättat ur de två gånger nu haha och sara vart fort less och tyckte det var onödigt. mina ben är täckt av myggbett och jag kommer ihåg nu varför jag hatar dom så mycket. visste ni att mina ärr aldrig försvinner? har myggbetss ärr sen flera år tillbaka och jag kan inte låta bli att döda dom. det är värt det.
haha typ höjdpukten ↑