#1 - Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Svar: Förlåt, men jag bryr mig inte mycket om mode. :/
Tina Blom

#2 - Mikael

Synd, hade varit kul att ha dig med ;D

Svar: Jag förstår inte riktigt.. vad är det man ska göra?
Tina Blom

#3 - Mikael

Hej Tina!

Skulle mycket gärna vilja ha din hjälp. Det är alltid knepigt när inte så många känner till modeforumet forum.modekampanj.com

Min tanke är att bygga ett stort forum som många modesugna personer känner till.

Den stora utmaningen: 1.Få in fler aktiva personer som gör något inlägg då och då. 2. Att hela tiden göra ett litet inlägg så att forumet lever. Oftast så spelar det inte så stor roll ifall det är ett super bra inlägg utan är mer viktigt ett få några inlägg alls. Bättre med 1000 inlägg som handlar om allmänt snack än inga alls.

Uppgifter för en moderator i forumet: * En moderator ser till att forumet hålls rent från skit samt varnar användarna om de inte följer reglerna. Man kan modifiera inlägg och ta bort. Men när man gör det bör man informera användaren om varför. om du är osäker fråga mig bara så hjälper jag till. Nu ibörjan är det inte lika illa om saker inte är relevanta eftersom det viktigaste är att folk skriver något * Tycka till om du tycker att man borde flytta något eller kanske byta namn på kategorier eller fixa stavfel (dock ej i användarnas inlägg hehe)

Bra att göra: * Nämna för folk att forumet finns och försök få folk att bli medlemmar så man får mera inlägg och nyttig information från skojiga personer som tycker om mode.

Men till en början så hoppas jag att du skapar ett konto och lägger upp lite information om dig själv. Ett plus är om du har en profilbild på dig själv för att folk ska tycka att det är seriösa personer i forumet.

Sedan är det bara att göra några inlägg eller svara på några, har du några frågor eller bara vill snacka så är det bara att skicka ett mail. Svarar så fort jag kan

Tack för din hjälp / Mikael