två fina slumpmässiga

1.
En dag då jag var hemma och mindade my own thang, ringde det på hemtelefonen. Jag var själv så jag svarade (även fast det inte brukar vara jag som svarar)
Det är ingen som svarar då jag svarat, men det är en låt som spelas. Eller, en refräng.
Vi har en gammal hemtelefon som man bara kan slå nummer och svara i så jag kunde inte se vem det var som ringde.
När refrängen var klar las luren på.
0:57 - 1:25
2.
En dag då jag och Henna hade slutat skolan var vi på väg till stan och passerade Coop, då det sätter sig en kille på sin moped och började köra mot oss. Då han precis ska passera oss räcker han ut en röd ros i farten som jag med reflex tar emot och sen var han borta. Han stannade inte, han hade hjälm och jag har ingen aning om vem det var, han vände inte om för att ta tillbaka eller något sånt, han gav den och jag fick den.