Det är helt sjukt.

Alltså på riktigt. 
Det är över ett år sen sist jag skrev här
och alla besökare har inte dött ut än?!
Kommentera, vilka är ni?
 
Jag hade tyvärr glömt bort lösenordet hit
och lösenordet till min gamla mail som var kopplad till den här
men nu är det fixat.
 
Jag har, 
som ni kanske ser
suttit uppe hela natten
igen.
och jag kollade på det gamla rörande inlägget om Kurre
 
Jag grät mina ögon ur mig.
 
Jag började lipa så förskräckligt så jag har smink som runnit ner för mina kinder
och det var fan bra skrivet ändå
med tanke på de konstigt ihoppsättande meningarna jag skriver på
 
folk har svårt för att läsa mina meningar ibland
jag själv också
men
man kan väl säga att jag är kreativ på nått vis
eller
bara
helt
enkelt
vad det nu heter
helt
enkelt
 
Vad fick mig att vilja skriva igen?

Viktoria.
 
Hon har skrivit, senaste idag passerat tolvslag till och med.
Helt otroligt.
 
Men det ligger lite i att jag kollade igenom varenda status jag skrivit på facebook sen 2009 (då jag gick med)
Och jag vill inte gå miste om alla pinsamma saker jag skäms över nu 5 år senare
det är ju helt underbart
 
Det finns till och med ett ord för sånna som mig,
som vill hålla kvar vid det förfluta
inte kanske gammalmodig
men det också
men det finns något fint längre
kanske latinskt
ord
för det.
 
Eller ni kanske bara kommer tillbaka för att jag har så många bloggar länkade.
Kanske ligger mycket i det, 
för jag vet att jag gjorde!
MEN 
vi ser väl.
 
Hej igen.