Emoij - Listan

Vilka är dina senast använda emoijs?
😊😍😂👊😔😽🙊💁💪💕👌🔫🎀😢😐🎋🎍💸😉🍠🌱🔥😨💲🎂🎉✌😱

Vilka emoijs använder du mest?
😊😂😔😙💪👌

Vilken emoij gillar du inte?
DOM HÄR JÄVLARNA
🎍🎋

Vilka är dina fem favorit emoijs?
🙅 This bitch is like "NAH-AH! NO FREAKING WAY! NO! NO! NO WAY!"
🙊 Bara för att jag vill veta vad den busiga lilla motherfuckern har ställt till med
😌 Den här för den är så uppkäftigt nöjd som "mhm ja jo-odå jag fick de men de fick inte du"
🐌 Uppkäftig snigel som ba "nah fuck bitches jag har mina ögon här nere istället för att använda mina fucking sprön där dom ska sitta"
🐒 den här apan för att den ba "well hello. I did'nt see you there"



Hahha jag såg just denna 😖 för första gången, alltså instant love

Vilka emoijs saknar du?
En ost, en som spyr, en neger, kändisar, flamingo, tänkte skriva häst 🐎 dock förstår jag inte varför den inte är katagoriserad bland de andra djuren?????

Vilken emoij är mest lik dig?
💩





Nu ska vi prata lite mer om emoijs.
🌟NÄR skulle du använda dessa 🎋🎍?!
🌟VARFÖR har du 🐝 en näsa?
🌟Detta 🍠 är tydligen en bakad potatis?
🌟Och detta 💁 är en receptionist
🌟VARFÖR är det ett hjärta över dessa 💑 men inte över dessa 👬👭? Varför har ni 👪 barn men inte 👭👬?
🌟VAD är de här 🎋🎍👷🎴🀄🐲🍥🌀🔱🔯💮🈁?
🌟VAD håller du 🐉 i?!
🌟VARS fick du 😋 näsborrar ifrån?!