Bloggen har dött ut

Det är sorgligt.
Kolla på alla mina länkar bara.
Alla jag kände bloggade
Mitt liv ute i Skogså bestod till 70% av alla kolla alla länkar dagligen,
Blogga min blogg,

Ah, de va de.

Men nu? Nu är alla stilla.
Dom ligger kvar som när jag sist såg dom.

Och inte ens det.
Dom bästa bloggarna är nu borttagna eller lösenords skyddade.


Det bloggar jag ser idag är mest mat tips, inredning eller kissie.

Jag saknar mina gamla sociala medier och elektroniska leksaker.
Lunarstorm. Hamsterpaj. Pixbox. MSN. Blip. Knapptelefonen. MP3. Freestyle. You name it.

Alla.

När inte ens Spotify fanns 
När facebook bara var för old ppl

När man kunde vibba folk.


Förstår ni vilken förmögenhet personen som skulle återskapa MSN skulle tjäna?
En hel genereation skulle köpa den. Ifall den inte var gratis. Unga hatar facebook nog som det är idag. Vad har vi? Vi använder messenger via facebook, men självaste facebook är det mest skräp och inget som man vill läsa.
Ungdomarna skulle återvända till bara MSN och instagram.

Har för mig att jag hört facebook köpte messenger. Svin. Det var bra som det var. Ha facebook vid sidan om.