Idag

Var en fin dag ☺

Förutom slasket.

Jag tror inte man förstår när man sitter i bilen hur hemskt det är att gå på gångbanan brevid slask pölen.

The stuggle is real

Så jag gick in till Mona idag och bad henne hjälpa mig komma igång med teorin på körkortet

hon sa att jag skulle komma in kl 17.30 för info

Men före jag gick till Mona hade jag mina underbara pensionärer! Eller som mamma kallar dom, mina små russin 😊

Jag lär dom hur man använder en ipad och sociala medier samt grunder.
Och idag lärde vi oss vad facebook var för nå!

Så jag gick till coop, handlade mer lchf shit

Bakade lite äggbröd och sånt
gjorde några "fatbombs" i iskuber
Smakade skit

Sånt händer.

Ludrvig lagade avloppet på toan och igår satte han upp den sista biten av tak i vårat sovrum!

Pappa skjutsade mig till trafikskolan, eller, jag övningskörde dit
Alltså kom igen Tina det är fan på tiden
Jag har inte rört min bil på så länge så den har bokstavligt talat börja mögla.

Ni ser, jag har en läcka i framrutan
Så de droppar in vatten
Och nu är den sjuk
Så jag måste bota den eller sälja den

Iaf när jag kom mig dit tyckte jag att den här infon har jag redan varit på?
Det var så nybörjar infon

Så Mona missförstod mig helt för hon fråga mig vad jag gjorde där hahhah


Men.
Nu är de då inbokat den 7e för hjälp av teorin.

Och imorgon kommer jag att vara lite nervös
För jag ska ta en fika på stan och prata om mitt kommande jobb

Så vuxet.

Och så ska jag försöka förhandla mig en bättre lön.
Kan bli svårt.
Lycka till
Till mig.


Men något som var nog dagens höjdpunkt var när Elina och Mattias kom förbi

Vi stoppade Hogge i kattväskan som jag köpte idag 
HAH
Han såg ut som en aubergine!
Sen gick vi över till Mia, hennes mor, min granne, och Hogges uppfödare
Med han i ryggan

Haha han är förvånandsvärt bekväm i den?

Tror jag ska börja ta promenader med honom i ryggan för han tycker om att bli buren och få se sig omkring.
Hah, jani.