Kurres anda lever livdare

Ni har förmodligen hört om Kurre.


Detta eviga tjat om denna katt!
Sry men ni kommer aldrig få sluta läsa om honom

För han pricka fan rätt i hjärtat


Kurt iaf, han var min bästa vän.

När han fick sin spruta för att somna in
Detta är inte lätt att skriva utan att gråta

Så sa denna förbannade djurläkare att jag kommer säkert hitta mig en ny kisse som kan få den fina kärlek jag gav Kurre


När hon sa det ville jag inget mer än att be henne dra åt helvete.
Ursäkta språket men jag kände mig så grovt förolämpad för någon anledning 


Denna förbannade djurläkare är ingen förbannad djurläkare

För hon hade rätt. Det skulle bara ha behövt ta 3 år innan en annan pricka rätt i hjärtat.

Men hur fin Holger må vara 
Och hur gränslöst jag älskar denna kisse också

så säger jag aldrig att han är den finaste kissen i världen.
För han är näst bäst i världen.
Och det är den finaste titeln man kan få av mig som katt.


För Kurt har jag han, precis som allt han var
Och det är ingenting som kommer att ändra på det.

Forever never ends.



Man kan tycka att jag är löjlig nu
Men jag vill mig se Kurre i Holger.

Och det har hjälpt mig
Så många nätter
Alla de gånger jag gråtit mig varm i ansiktet av bara tanken att jag inte fick ta hem han den dagen i mars för tre år sen

It fucking breaks my heart


Men det blir bättre. När Holger är här.

För att han är fruktansvärt rolig, snäll, busig, mysig, egen på sitt sätt och bästa vän med mig.

Som Kurre.

Jag har också bestämt mig för att göra en tatuering, till minne av honom. Min första tatuering och det kommer svida som faan
Men det gör det redan. Så det är helt okej.