När det är

Skönt att vara arbetslös:
På morgonen. Defenetivt.
Men också som nu till påsk. Jag behöver inte ta ledigt. Jag behöver inte förlora pengar. För jag har inga.
Jag ska till stan imorgon på en fika. That's it.
Fira Tim på onsdag. 
Upp tidigt på torsdag och köra ner till Strömsund.

Skönt att ha ett jobb:
Pengar. Kunna leva. Kunna bidra. Kunna köpa vad man vill ha. Kunna känna sig viktig. Få rutin på livet. Hjälpa andra. Känna mening med saker och ting.



Det problemet jag har nu är att jag inte har något jobb fram till i Juni.
Och det andra problemet är att jag bor i ett hus.
Det tredje problemet är att jag inte har något körkort så det blir svårt för mig att skaffa jobb under de två månaderna jag inte har jobb. Det betyder 3 månader utan pengar.

Så nu ska jag ta handen i kragen. Plugga. Trötta skiten ur min körskolelärare och ta på mig hemservice jobb i två månader.
Skönt med blogg. Kunna lägga upp vilken bild som helst utan att behöva ha en motivering alls faktiskt.
För jag menar,
Den här bilden är 4 år gammal från när jag och Henis Penis skulle gå på Boden Alive.

P.S
Lite störd faktiskt på att blogg.se inte kommit längre i utvecklingen att man skulle kunna ladda upp videos direkt här.
fy och skam.