bryt ett ben

Jag ♥ söta och uppiggande kommentarer <3<3<3<3<3<33<3<3<3333

Jag gillar att skriva. Jag gillar att skriva om mina tankar m.m.
MEN! Jag har inte tid nu. :)
Ni kan faktiskt få veta varför jag inte har tid, och inte kommer ha det på ett tag.
idag ska jag åka till kåbdalis med hun♥ och familj + gurras familj! :-)
är borta till på söndag.
på måndag ska jag vara med Freddyteddybjörnen och simba haha (inte varit med Freddy på hur länge som helst)
sen på tisdag ska jag försöka packa för på onsdag drar vi till thailaand!
borta två veckor.
och mellan måndag och onsdag ska jag pressa in en massa shit. Ska packa, växla pengar, handla lite, panta burkar, kanske eventuellt hämta lite saker..
ja alltså vi ska ju fixa allt innan vi far. Sen då jag kommer hem så börjar mitt step in kort gälla! :D och då är det gratis vecka så då är det väl bara att bosätta sig där!
Oooch när jag kommer hem ska jag göra hål i naveln och komma i kapp skolarbetet! :) Vi siktae ju in oss på att åka då de går så lite tid från skolan som möjligt, alltså över lovet. (+en 9 dagar till då haha)

Ni är så söta som läser det jag har att säga. Puss ♥