Thailaaand

FY FAN VAD SKÖNT DET ÄR HÄR MAN FRYSER JU ALDRIG SOM MAN ALLID FÖR HEMMA!!!!!!!!
I morse spö regnade det och åskade! så jag somnade om haha men nu har va sol igen :D klockan är halv ett här nu så vi ska väl ut och hitta på något :) mamma ska få två timmars massage då en kvinna kommer hit, 60 kr!
Sen ska vi åka och ta ut pengar och jag ska börja shoppa till mina små svennar idag på kvällsmarknaden ;) den är så stor så man hinner inte med hela på en kväll, inte heller data varuhuset som är sex våningar!!
Sen ska vi äta på Wats resturang och så får vi se vad mer vi ska göra idag!
Jag drömde btw en as konstig dröm idag haah
drömde att jag hade en fjäril som vart min kompis och jag hjälpte dendå det började regna och jag gömde den då någon ville äta upp den, och haha en gång fick jag en reflex att stoppa den i munnen, sagt och gjort och den tappa en del av vingen :S jag sa inget till den för den märkte inget haha men sen hittade nån ungen den biten och började spåra den till rummet där jag hade gömt den!
Blev as rädd och ställde mig för dörren! sen gick dom och mina kompisar kom, då skulle jag visa dom fjärilen så jag öppnade dörren. Den var så glad att se mig så den flög direkt mot mitt ansikte för att krama mig, men jag blev rädd så jag råka skalla in den mot väggen och mosa den haha fatta vad dålig jag kände mig.. den dog
bild på stranden från igår ♥ mer bilder finns på min och mammas facebook
#1 - Fiffi

HAHAHAHAHAHAHA, alltså vafan drömmer du för knasiga drömmar quinna!?