sju

Dag 7- Bloggar du alltid läser
 
Tyvärr så förlorade jag det där med bloggläsandet då jag skaffa ett liv bortom datorskärmen haha!
Nu har jag knappt tid till det. Eller, jag tar mig inte tiden helt enkelt för att jag tjänar egentligen ingenting på det.
 
MEN

Då jag läste, då läste jag jävlart alla! Jag läste dagligen alla länkade bloggar på min blogg
men nu
sadly
är det mer än hälften som lösenords skyddat sin blogg
eller ännu värre
tagit bort dom.
 
Förstår ni inte hur underbart att ha det här kvar om flera år?

Något av det största jag ångrar är att jag raderade uddamaludda September 2010
jag fick spammade elaka kommentarer
jag freakade ut
för så fort jag tog bort dom 
så kom det någon kommentar som "jag vet att du sitter där nu, Tina. du kommer inte kunna tysta mig"
 
Så jag tog bort hela bloggen och grät.
Allt jag byggt upp. Borta.
 
Bara någon minut senare kom jag på att jag kunde ändra inställningar
så att jag måste acceptera kommentarerna eller anmäla som hot eller spam.

Jag vet idag vem det var och varför hon gjorde så,
det var också så att hon var arg på mig av en anledning jag inte kunde ro för.
 
Men
i panikens hetta.
Tyvärr.
Väldigt synd.
 
 
Jag läste också bland annat Kissie, Foki, Keela, Caty, Vikki, Fiff, Emekuk95, Julia Grönwall, Cecilia Sennerfors, Bunny, Fannuh Hansson dagligen. Okej jag läste alla de andra bloggarna varannan dag för de var sämre på att uppdatera.